Zoptymalizujemy koszty pakowania w Twojej firmie!

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać
plan na obniżenie wydatków na ten proces. Bezpłatnie!

Chcę obniżyć koszty pakowania

Różnorodne rozmiary foliopaków kurierskich — jakie opcje są dostępne i jak wybrać odpowiednią dla swojego biznesu?

Foliopaki kurierskie to doskonałe rozwiązanie do pakowania i zabezpieczania przesyłek. Są chętnie wybierane przez producentów, hurtowników i właścicieli sklepów. Jednak ich różnorodność sprawia, że pojawiają się wątpliwości, na jakie opcje i rozmiary się zdecydować. Które produkty najlepiej sprawdzą się w danej branży? Oto najpopularniejsze rozmiary foliopaków i ich zastosowania.

Czym wyróżniają się foliopaki kurierskie?

Specjalne koperty kurierskie, określane jako foliopaki, to popularne produkty do pakowania różnego rodzaju przesyłek. Idealnie nadają się do transportu, ponieważ chronią zawartość przed wilgocią, promieniami UV. W foliopakach kurierskich można przesyłać praktycznie dowolne produkty w wielu rozmiarach.

Aby jednak taka foliowa koperta dobrze spełniła swoje zadanie, musi być dostosowana do zapakowanych przedmiotów. W naszej ofercie dostępnych jest wiele różnych modeli w formie:

Każdy typ foliopaku może być wykonany na indywidualne zamówienie w dowolnym rozmiarze. Jak jednak dobrze dopasować wymiary kopert foliowych do potrzeb swojej firmy?

Wygodne foliopaki — rozmiary i dopasowanie

To, w jakim rozmiarze jest dany foliopak kurierski, ma duże znaczenie. Przede wszystkim musi on pomieścić przesyłkę, ale nie może być na niej zbyt mocno napięty. W przeciwnym wypadku z dużym prawdopodobieństwem powierzchnia folii ulegnie rozerwaniu. Uszkodzony foliopak w znacznie mniejszym stopniu chroni przesyłkę.

Trzeba więc zwrócić uwagę na długość oraz szerokość koperty. Istotna jest także wielkość otworu. Nawet jeśli przesyłka pozornie pasuje do foliopaku, może nie zmieścić się na głębokość.

Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest zaopatrzenie swojej firmy w różne rozmiary foliopaków. Dzięki temu zawsze uda się skutecznie zapakować dowolny produkt z oferty i przygotować go do wysyłki. Nie trzeba jednak inwestować w każdy możliwy rozmiar kopert foliowych. Wystarczy postawić na te najpopularniejsze.

Najpopularniejsze rozmiary foliopaków

W Colormark oferujemy możliwość zamówienia foliopaków kurierskich w dowolnym rozmiarze na zamówienie. Pomagamy także klientom w doborze właściwych opakowań do ich branży i potrzeb przedsiębiorstwa. Często jednak firmy decydują się na zaopatrzenie swoich magazynów w standardowe, najpopularniejsze foliopaki. 

Klasycznym rozwiązaniem jest wybór koperty foliowej, która pomieści rozmiar A4 lub wersji znacznie większej, nawet o wymiarach ok. 250 mm x 350 mm. W takich foliopakach można bez przeszkód przesyłać przedmioty o niedużych gabarytach, jak i większe produkty

Do drobnego asortymentu, np. biżuterii, dobrze sprawdzają się foliopaki w formacie B5, których wymiary to ok. 180 mm x 250 mm.

Foliopak kurierski do pakowania drobnych przesyłek - colormark.pl
Koperty foliowe świetnie sprawdzają się do pakowania i przesyłania różnych produktów, od drobnej biżuterii po większe przedmioty. Każda firma, która z nich korzysta, potrzebuje jednak innego rodzaju foliopaków. Dobrze dobrany rozmiar koperty oraz jej typ to kluczowe kwestie, aby zadbać o bezpieczeństwo swojej przesyłki.

Jak wybrać odpowiednie foliopaki dla swojego biznesu?

Potrzeby każdego z naszych klientów są inne, dlatego zawsze staramy się podejść do zamówień indywidualnie. Służymy pomocą w doborze właściwych foliopaków, aby jak najlepiej spełniały swoje zadanie i pomagały budować wizerunek firmy. 

Dwie najistotniejsze kwestie przy wyborze kopert foliowych to ich rodzaj oraz rozmiar. Opakowania mogą być wykonane z jednowarstwowej lub wielowarstwowej folii, co wpływa na stopień ich wytrzymałości. Im cięższe i większe będą pakowane do kopert produkty, tym trwalsze powinny one być.

Zawartość przesyłki determinuje także typ koperty czy będzie ona zakończona uchwytem, czy też podwójną taśmą z perforacją. Sklepy prowadzące wysyłkę asortymentu chętnie decydują się na drugi wariant, dzięki czemu ich klienci mają ułatwiony zwrot (mogą odesłać produkt w tym samym foliopaku). Uchwyt z kolei przydaje się m.in. w transporcie w przypadku ciężkich przedmiotów.

Postaw na sprawdzonego producenta

Nasi klienci przekonali się, że warto stawiać na wysokiej jakości foliopaki. Rozmiary, które oferujemy, są zawsze dopasowane do potrzeb klienta i specyfiki jego branży. Wykorzystujemy wysokiej jakości materiały, aby mieć pewność, że w naszych kopertach przesyłki dotrą do adresata w nienaruszonym stanie.

Przygotowując foliopaki dla naszych klientów, proponujemy również ofertę nadruku logo lub tekstu czy znaku graficznego. Warto rozważyć taką opcję, ponieważ foliowa koperta może stać się nośnikiem istotnych informacji czy pełnić funkcję reklamową. Takie logo firmy rozwija wśród konsumentów świadomość marki. 

Ten artykuł może być interesujący: Nadruk na folii – jak przygotować plik do druku na folii metodą fleksograficzną

Zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami, którzy pomogą w doborze najlepszych foliopaków kurierskich. W Colormark możesz liczyć na profesjonalizm, wiedzę oraz doświadczenie, które skutkują trwałymi produktami. Pomożemy Ci dobrać wszystkie parametry foliopaków do asortymentu Twojej firmy i branży, w której działasz.  

 

Dopasuj trwałe foliopaki kurierskie do swoich potrzeb. Dobierz odpowiedni rodzaj i rozmiar kopert, aby bezpiecznie przesyłać produkty. Wybierz Colormark i zaufaj doświadczeniu!

Skutecznie optymalizujemy koszty pakowania. Sprawdź już teraz!

Kontakt
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu.Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek