Reklamówki zrywki to bardzo wygodny produkt, który sprawdza się idealnie w niemal każdym markecie. Pozwalają na szybkie i bezpieczne zapakowanie kupowanych towarów. Mogą występować w wielu wersjach, dostosowanych do potrzeb danego sklepu. Dlaczego są one tak potrzebne? Czym cechują się popularne reklamówki zrywki?
Reklamówki zrywki to stały element wyposażenia sklepów z bardzo różnym asortymentem. Zazwyczaj służą one do pakowania owoców, warzyw lub słodyczy, takich jak cukierki oferowane na wagę. Pozwalają na zabezpieczenie produktów i jednocześnie zebranie ich w jednym miejscu, co ułatwia późniejsze ważenie oraz kasowanie. Kojarzą się głównie ze sklepami spożywczymi, ale znajdują swoje zastosowanie również w innych miejscach. Modele stworzone z myślą o jedzeniu powinny mieć specjalny atest.
Reklamówki zrywki przydają się także w przypadku towarów przemysłowych. Pojawiają się m.in. w marketach budowlanych. W takie torebki można z łatwością zapakować drobne elementy, np. śrubki czy nakrętki. Ogromną zaletą reklamówek zrywek jest fakt, że są one ogólnodostępne. Pozwalają na szybkie oderwanie jednego egzemplarza, dlatego klient może błyskawicznie zapakować niezbędne produkty.
Reklamówki zrywki występują w wielu wariantach. Popularne są te z uszami, które można zawiązać. Istnieją także zrywki foliowe z rączką, za którą można je od razu chwycić. Niektóre modele pozwalają na oderwanie w standardowy sposób, podczas gdy inne są umieszczone na rolce.
Poszczególne reklamówki zrywki na rolce różnią się od siebie również wymiarami. W marketach zwykle są stosowane niewielkie egzemplarze, ale czasem potrzebne są znacznie większe torby. Przed zdecydowaniem się na konkretny produkt warto więc zastanowić się nad potrzebami danego przedsiębiorstwa oraz typem sprzedawanych towarów.
Bez wątpienia najpopularniejsze reklamówki jednorazowe zrywki to te przezroczyste. Na rynku istnieją również modele kolorowe, w tym białe i czarne. Pozwalają one na dopasowanie do indywidualnych preferencji osoby zamawiającej. Sprawdzają się świetnie we wszystkich branżach, doskonale pełniąc swoją funkcję.
Kolorowe reklamówki zrywki sprawdzą się dobrze, jeśli firma ma określoną identyfikację wizualną i chce do niej nawiązać również w tak niewielkich detalach.
Na reklamówkach zrywkach można umieścić również nadruk. Najczęściej jest to logo sklepu lub firmy, która zamawia takie produkty. Często nadruki pojawiają się także na torbach z recyklingu, by poinformować klientów o pochodzeniu danej reklamówki. To świetny sposób na zapewnienie klientom toreb do wygodnego pakowania odzieży, jednocześnie reklamując dany sklep.
Zrywki z nadrukami najczęściej pojawiają się w przypadku sklepów odzieżowych lub księgarni. Wówczas mają za zadanie promowanie działalności konkretnego sklepu. Zwykle są one jednak całkowicie bezbarwne.
Przeczytaj także: Reklamówki z nadrukiem – dlaczego warto tworzyć torby foliowe z logo firmy?
Torebki foliowe zrywki to stałe wyposażenie wielu sklepach o zupełnie różnym profilu działalności. Można zobaczyć je:
Zrywki pozwalają na łatwe zapakowanie przedmiotów, które są sprzedawane luzem. Dzięki temu klient może łatwiej wynieść je ze sklepu lub zważyć. Są lekkie i przezroczyste, dlatego ułatwiają kasjerowi ważenie oraz kasowanie. Doskonale chronią kupione przedmioty przed działaniem czynników zewnętrznych.
W przypadku supermarketów zrywki najczęściej spotkasz na działach z mięsem na wagę, warzywami, owocami, pieczywem czy słodyczami. Sprawdzą się również w przypadku makaronów, orzechów, bakalii i kasz dostępnych na wagę.
Torebki zrywki cieszą się ogromną popularnością ze względu na fakt, że są tanie, a zarazem bardzo wytrzymałe. Pozwalają na stosowanie w połączeniu z różnymi produktami. Modele oznaczone atestem PZH umożliwiają przechowywanie, pakowanie i przenoszenie żywności. Sprawdzą się nie tylko w przypadku warzyw i owoców, ale także pieczywa czy nawet mięsa. Z tego powodu zdają egzamin w dużych supermarketach, piekarniach czy sklepach mięsnych. Oprócz tego pojawiają się w miejscach, w których sprzedaje się artykuły przemysłowe.
Zrywki na rolce lub klasyczne modele odrywane wytrzymują bardzo duży ciężar, a jednocześnie są elastyczne i niezwykle lekkie. Łączą w sobie wszystkie pożądane cechy. Z tego powodu pojawiają się w tak wielu miejscach.
Zrywki produkuje się z polietylenu o małej gęstości, stąd tak doskonałe właściwości. Są one odporne na wilgoć, rozciąganie oraz przerwanie.
Przeczytaj także: Reklamówki biodegradowalne – 7 powodów, dla których warto je stosować
Szukasz funkcjonalnych i wytrzymałych reklamówek do swojego sklepu? Skontaktuj się z nami!