Reklamówki z nadrukiem – skuteczna forma reklamy

Prawie każda firma stosuje jakieś formy reklamy – niezależnie od tego, czy jest to wielka korporacja, czy też mały osiedlowy sklepik. Reklama to bowiem nie tylko wielkie kampanie, ale również drobne działania, które pomagają zwiększać świadomość konsumentów i promować działalność firmy. Częścią takich działań mogą być np. torby foliowe z nadrukiem, czyli popularne reklamówki. Dowiedz się, kiedy i jak warto je stosować.

Reklamówki z nadrukiem – prosty sposób na reklamę

Reklamówki z nadrukiem to tani i bardzo prosty sposób na reklamę. Stosowane głównie w sklepach i punktach usługowych pomagają budować profesjonalny wizerunek firmy – szczególnie jeśli na reklamówce znajdzie się nadruk, np. z logo.

Taka forma marketingu nie wymaga w zasadzie żadnego wysiłku. Wystarczy wybrać, jaki nadruk powinien znaleźć się na reklamówkach, a następnie zamówić ich wykonanie. Reklama odbywa się w zasadzie samoczynnie – klienci korzystający z torebek foliowych eksponują zawarty na nich nadruk, dzięki czemu ma z nim kontakt większa liczba odbiorców. Najczęściej stosuje się torby foliowe z logo lub nazwą firmy. Pozwala to zwiększyć jej rozpoznawalność i świadomość wśród potencjalnych konsumentów. To idealne rozwiązanie dla lokalnych biznesów, które chcą budować swoją markę.

Różnorodne reklamówki foliowe z nadrukiem

U najlepszych producentów oferta torebek foliowych z nadrukiem jest bardzo zróżnicowana. Do indywidualnych potrzeb można dostosować zarówno ich wygląd, jak i parametry techniczne. Większość właściwości toreb zależy od materiału, z jakiego są wykonane. 

Zazwyczaj zamawiając torby plastikowe z nadrukiem u producenta, masz do wyboru kilka opcji:

Każda z folii może być barwiona w zasadzie na dowolny kolor i ozdabiana oryginalnym nadrukiem. Tylko od reklamodawcy zależy, co znajdzie się na gotowych reklamówkach. 

Sprawdź również: Reklamówki biodegradowalne – 7 powodów dla których warto je stosować

Warto zadbać o to, by design gotowego produktu był zarówno praktyczny, jak i ciekawy. Funkcjonalna forma torby zachęci odbiorców do używania jej wielokrotnie, co przełoży się na większą ekspozycję przekazu promocyjnego. Tymczasem interesujący nadruk przyciągnie wzrok i sprawi, że odbiorca chętniej mu się przyjrzy i zapamięta przyswojone informacje.

Co ważne, zarówno reklamówki jednorazowe z nadrukiem, jak i te przeznaczone raczej do wielokrotnego użytku, można produkować w wielu rozmiarach. Dobry producent toreb foliowych z nadrukiem powinien proponować możliwość indywidualnego wyboru wymiarów produktów, a także co najmniej kilka wariantów ich kształtu i doboru detali, takich jak zakładki czy rodzaj uchwytów.

Reklamówki z własnym nadrukiem – dlaczego warto?

Reklama na reklamówkach ma naprawdę dużo zalet. Po pierwsze – niskie koszty. Jeśli w swojej firmie i tak korzystasz z torebek foliowych, zamówienie takich z własnym nadrukiem nie będzie Cię kosztować dużo więcej. Jeśli chodzi o reklamówki z nadrukiem, cena to jednak zaledwie początek korzyści. Do atutów takiego rozwiązania należy zaliczyć także:

Na szczególną uwagę zasługują biodegradowalne jednorazówki z nadrukiem lub też takie, które zostały wyprodukowane z tworzywa z recyklingu, które wykorzystywane są coraz częściej. To rozwiązania w jeszcze większym stopniu przyczyniają się do kreowania pozytywnego wizerunku firmy oraz mają pozytywny wpływ na środowisko naturalne.

Torby foliowe z logo firmy to dziś w zasadzie nieodłączny element zwiększania rozpoznawalności marki. Dzięki ich różnorodności możesz dopasować wykorzystywany styl do charakteru swojego biznesu.

Przeczytaj więcej na ten temat: Reklamówki z nadrukiem – dlaczego warto tworzyć torby foliowe z logo firmy?

Torebki foliowe wykorzystywane do przenoszenia zakupów
Wiele osób nie wyobraża sobie życia bez torebek foliowych. Dlaczego więc nie wykorzystać ich potencjału reklamowego i nie umieścić na nich np. logo firmy? To niewielka inwestycja, która może być bardzo opłacalna.

Reklama na reklamówkach – kto może na tym skorzystać najbardziej?

Wszelkiego rodzaju torby reklamowe foliowe z nadrukiem to oczywiście nieodłączna część biznesów opierających się na handlu, ale korzystają z nich nie tylko sklepy. Coraz częściej stosowane są też w firmach usługowych. 

Reklamówka firmowa może być jednak używana w zasadzie przez każdą firmę, np. do przekazywania innych materiałów promocyjnych. Ta nienachalna i niezwykle prosta forma reklamy nadaje się zarówno dla największych firm (np. sieci handlowych), jak i małych lokalnych biznesów. Tylko od Ciebie zależy, czy ją wykorzystasz!

W Colormark wykonujemy nadruki fleksograficzne na wszystkich rodzajach folii, zarówno zakupionych u nas, jak i powierzonych. Korzystamy jedynie z farb renomowanego producenta, a nad jakością prac czuwa doświadczona grupa specjalistów. Skontaktuj się z nami, a dobierzemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.