Reklamówki z nadrukiem – dlaczego warto tworzyć torby foliowe z logo firmy?

Na wysoką jakość obsługi klienta oraz wizerunek firmy składa się wiele elementów – również tych drobnych i z pozoru mało znaczących. Reklamówki z nadrukiem są nie tylko praktyczne i wygodne, ale mogą również pomagać w budowaniu świadomości marki i jej promocji. To bardzo proste, niedrogie, a jednocześnie skuteczne rozwiązanie dla wielu branż i rodzajów biznesu. Dowiedz się więcej!

Reklamówki z nadrukiem – efektywna promocja firmy 

Torby foliowe z nadrukiem, zwane reklamówkami, pojawiły się w naszym kraju mniej więcej w okresie przemian ustrojowych. Kolorowe, różnorodne, lekkie i wytrzymałe stanowiły wówczas nowinkę i przedsmak zachodniego, nowoczesnego świata. Wkrótce niemal każda firma produkowała swoje reklamówki z nadrukiem i wręczała je klientom najczęściej przy okazji zakupów. Szybko dostrzeżono bowiem potencjał tego rodzaju gadżetów w zakresie promocji marki.

Reklamówki firmowe to przede wszystkim przedmioty użytkowe. Wiele osób nie ogranicza się jedynie do przyniesienia w nich zakupów do domu. Zarówno tzw. siatki czy zrywki wykonane z cieńszego tworzywa, jak i grubsze foliowe torby reklamowe mogą być wykorzystywane ponownie. Sprawdzają się m.in. podczas przechowywania różnego rodzaju przedmiotów czy podróży. Są wytrzymałe, nieprzemakalne i nadają się do kontaktu z żywnością, więc ich zastosowanie jest szerokie. Dlatego też wiele osób po prostu chętnie z nich korzysta, jednocześnie eksponując logo firmy.

Torby reklamowe z nadrukiem przeznaczone są przede wszystkim dla handlu. Każdy, kto coś sprzedaje, może pakować swoje towary do estetycznej reklamówki z logo. Zdarza się jednak, że tego typu produkty są wykorzystywane również przez firmy usługowe – w torbie można przekazać m.in. dokumenty lub gadżety w podziękowaniu za skorzystanie z oferty firmy. Warto pamiętać, że każda firma może stosować kilka wzorów nadruków, a klienci szczególnie doceniają te nietypowe i okazjonalne. Dlatego taką popularnością cieszą się reklamówki świąteczne.

Reklamówki z logo – jednorazowe i wielorazowego użytku 

W zależności od preferencji oraz potrzeb zamawiającego, jego reklamówki z własnym logo mogą być wykonane z różnych typów folii. Najczęściej stosuje się:

Niezależnie od wykorzystanego materiału torebki foliowe z nadrukiem mogą być ozdabiane z wykorzystaniem druku fleksograficznego. Samą folię również można zabarwić na dowolny kolor, co pozwala na tworzenie wielu atrakcyjnych wizualnie kombinacji.

Przeczytaj również: Reklamówki z nadrukiem – skuteczna forma reklamy

Foliowe torby reklamowe – jak wybrać? 

Jak sprawić, by reklamówki z nadrukiem firmowym idealnie wpisywały się w wizerunek przedsiębiorstwa i spełniały oczekiwania klientów? To zależy od potrzeb. W ofercie Colormark znajdują się produkty wykonane z wszystkich wymienionych wyżej rodzajów folii, które są ozdabiane drukiem fleksograficznym. Zajmujemy się produkcją reklamówek z nadrukiem w różnych kształtach i wymiarach. Mogą się one różnić m.in.:

Warto się zastanowić, jakie wymiary mają przedmioty, do których pakowania posłużą reklamówki z nadrukiem i na tej podstawie wybrać właściwy typ. Torby bez bocznych zakładek sprawdzą się w przypadku płaskich elementów – np. pojedynczych częściach odzieży. Przy przedmiotach o nieregularnych kształtach lepiej spiszą się jednak modele z zakładkami bocznymi i dolnymi lub zgrzewane na dnie. Jeśli foliowe torby reklamowe mają posłużyć do pakowania i przenoszenia cięższych rzeczy, warto rozważyć wzmocnienie dna i górnej części, a także wygodne uchwyty – np. doczepiane uszy. Od wybranego typu konstrukcji zależą też maksymalne wymiary torby.

Foliowe torby bez nadruku - Colormark.pl
Foliowe torby reklamowe

Reklamówki firmowe – od projektu po nadruk fleksograficzny 

Proces produkcji reklamówki z kolorowym nadrukiem powstającej na zamówienie jest dość złożony, jednak dzięki automatyzacji procesów przebiega bardzo szybko. Składa się z kilku etapów. Jakich?

  1. Najpierw należy wykonać projekt graficzny. To od niego zależy, jak będzie wyglądać torba z nadrukiem. Warto zlecić jego wykonanie profesjonalistom, którzy zadbają zarówno o warstwę estetyczną, jak i techniczną.
  2. Następnym etapem jest dostosowanie pliku graficznego do wymagań maszyn drukujących. W Colormark zajmuje się tym nasz dział graficzny. 
  3. Kolejno wykonuje się nadruk na folii, z której następnie będą wykonane reklamówki. Druk fleksograficzny zapewnia wysoką jakość i umożliwia skorzystanie z nawet 8 kolorów.
  4. Ostatnim etapem jest produkcja toreb zgodnie z wybranymi przez klienta parametrami z zadrukowanego tworzywa. Dzięki nowoczesnym maszynom proces przebiega błyskawicznie i jest bardzo precyzyjny, co zapewnia doskonałe rezultaty.

Aby upewnić się, że zarówno jakość, jak i cena reklamówek z nadrukiem będą odpowiadały Twoim potrzebom, skorzystaj z usług renomowanej firmy specjalizującej się w produkcji tego rodzaju opakowań.

Przeczytaj także: Czym jest druk fleksograficzny?

Reklamówki z nadrukiem bezpośrednio od producenta

Jeśli reklamówki z nadrukiem mają być wizytówką Twojej firmy i pomagać w jej promocji, warto postawić na wykonawcę, który specjalizuje się w tworzeniu tego rodzaju produktów. Colormark, jako producent reklamówek z nadrukiem, realizuje projekty tego typu od A do Z. Samodzielnie wytwarzamy folie różnego typu, wykonujemy nadruki i tworzymy torby idealnie dopasowane do potrzeb zamawiającego. Dzięki temu masz pewność, że gotowe reklamówki z nadrukiem będą stanowić idealną reprezentację Twojego biznesu.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych rozwiązań, skontaktuj się z doradcami Colormark!

reklamówka z nadrukiem w kolorze niebieskim
torba foliowa z nadrukiem dla sklepu
reklamówka z nadrukiem świątecznym
biała reklamówka z nadrukiem firmowym