Zoptymalizujemy koszty pakowania w Twojej firmie!

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać
plan na obniżenie wydatków na ten proces. Bezpłatnie!

Chcę obniżyć koszty pakowania

Prowadzisz firmę? Sprawdź, dlaczego warto wybrać folię z własnym nadrukiem

Prowadzenie firmy często wiąże się z koniecznością zadbania o odpowiednie materiały reklamowe. Jeśli regularnie pakujesz lub wysyłasz towary, doskonale sprawdzą się folie z własnym nadrukiem. Dlaczego warto na nie postawić?

Folia z nadrukiem jako sposób na promocję przedsiębiorstwa

Folia z nadrukiem zwykle jest używana do zabezpieczania towarów. Mowa tu zarówno o całych paletach, jak i pojedynczych paczkach trafiających do docelowych klientów. W ten sposób logo przedsiębiorstwa może być zauważone przez większą liczbę osób na każdym etapie podróży, co pozwoli na zbudowanie rozpoznawalności marki. Symbol pojawiający się w przestrzeni publicznej zostanie zapamiętany, co może wpłynąć na decyzję klientów dotyczącą wyboru odpowiedniej firmy i jej produktów.

Folia z nadrukiem a wizerunek firmy

Folie z nadrukiem pozwalają także na poprawienie wizerunku firmy. Zamówienie własnych materiałów do pakowania, z widocznym logo czy nazwą marki jest odbierane przez klientów pozytywnie. Mowa tu zarówno o przedsiębiorstwach, do których trafiają półprodukty, jak i docelowych użytkownikach. Zainwestowanie w folię z nadrukiem sprawia, że marka jest uznawana za bardziej profesjonalną.

Przeczytaj również: Foliopaki z nadrukiem – prosty i skuteczny nośnik reklamy

Folia z nadrukiem w różnych kolorach

Obecnie istnieją techniki, które pozwalają na stworzenie folii stretch z nadrukiem w różnych kolorach, z zachowaniem wyrazistości wszelkich napisów i symboli. Dzięki temu produkty zapakowane w taki materiał prezentują się estetycznie, a treść umieszczona na opakowaniu jest czytelna dla klienta. Obecnie folie z nadrukiem wyglądają więc bardzo dobrze, co także wpływa na opinię o sprzedawanych produktach i całym przedsiębiorstwie. Ma to ogromne znaczenie w obliczu konkurencji, która jest obecnie duża w niemal każdej branży.

Folia z nadrukiem zgodna z identyfikacją wizualną firmy

Folie z nadrukiem pozwalają również na pakowanie produktów w sposób zgodny z identyfikacją wizualną danego przedsiębiorstwa. Mogą przyjmować dowolne kolory, w zależności od barwy logo firmy. Wszystko za sprawą druku fleksograficznego, pozwalającego na nanoszenie kolorowych i czytelnych motywów. Towar zapakowany w folię z nadrukiem pozwala na łatwiejsze zidentyfikowanie jego pochodzenia.

Łatwiejsza identyfikacja towaru w folii z nadrukiem

Folia do pakowania z nadrukiem pozwala również na znacznie łatwiejsze sprawdzenie, skąd pochodzi dany produkt. Ma to znaczenie zarówno w przypadku półproduktów trafiających do kolejnego przedsiębiorstwa, jak i tych, które są dostarczane bezpośrednio do klientów. Paczki zapakowane w folię z nadrukiem prezentują się elegancko, a odbiorca od razu wie, co znajduje się wewnątrz. Może być to sposób na zachowanie porządku w magazynie i wyróżnienie się z tłumu.

Sprawdź również: Reklamówki z nadrukiem – dlaczego warto tworzyć torby foliowe z logo firmy?

Folia z nadrukiem, czyli materiał niezbędny do pakowania

Produkcja folii z nadrukiem

W każdej firmie produkującej czy transportującej towary konieczne jest zastosowanie materiałów do pakowania. Na rynku znaleźć można folie klasyczne, bez żadnych nadruków. Te z własnymi napisami lub motywami nie są dużo droższe, ale pozwalają na uzyskanie wielu ciekawych korzyści. To właśnie dlatego warto zainwestować w folie z nadrukiem. Kluczowe jest stworzenie odpowiedniego projektu, najlepiej w kolorystyce logo firmy. Aby ograniczyć koszty związane z przygotowaniem takich produktów, można wybrać nadruki czarne.

Obecnie w wersji z nadrukiem można przygotować niemal każdy rodzaj folii. Mowa tu o materiałach termokurczliwych, stretchu czy gotowych opakowaniach stworzonych z myślą o pakowaniu przesyłek. Popularnością cieszy się zarówno przezroczysta folia z nadrukiem, jak i opakowania w kolorze, ukrywające zawartość paczki.

Uniwersalne folie do pakowania z nadrukiem

Folie do pakowania z nadrukiem są produktami bardzo uniwersalnymi. Pozwalają one na zapakowanie różnych przedmiotów, w tym także całych palet. Mniejsze warianty sprawdzą się idealnie do zabezpieczania drobnych przesyłek. To wyroby chętnie wybierane zarówno przez sklepy internetowe, jak i firmy kurierskie czy nawet zakłady przemysłowe. Sprawdzają się one w niemal każdej branży, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników.

Cena folii z nadrukiem

Cena folii z własnym nadrukiem zależy od wielu czynników. Znaczenie ma m.in. typ materiału, liczba zastosowanych kolorów czy zamówiony nakład. Zazwyczaj w przypadku dużych przedsiębiorstw, które każdego dnia zużywają setki, a nawet tysiące opakowań, cena stworzenia produktów z nadrukiem jest niewielka. Obecnie na takie rozwiązanie decyduje się wiele przedsiębiorstw. Warto więc dogonić konkurencję i stworzyć własne opakowania, dostosowane do identyfikacji wizualnej danej firmy.

Szukasz estetycznej i funkcjonalnej folii z nadrukiem? Sprawdź ofertę naszej firmy!

Skutecznie optymalizujemy koszty pakowania. Sprawdź już teraz!

Kontakt
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu.Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek