Prowadzenie firmy często wiąże się z koniecznością zadbania o odpowiednie materiały reklamowe. Jeśli regularnie pakujesz lub wysyłasz towary, doskonale sprawdzą się folie z własnym nadrukiem. Dlaczego warto na nie postawić?
Folia z nadrukiem zwykle jest używana do zabezpieczania towarów. Mowa tu zarówno o całych paletach, jak i pojedynczych paczkach trafiających do docelowych klientów. W ten sposób logo przedsiębiorstwa może być zauważone przez większą liczbę osób na każdym etapie podróży, co pozwoli na zbudowanie rozpoznawalności marki. Symbol pojawiający się w przestrzeni publicznej zostanie zapamiętany, co może wpłynąć na decyzję klientów dotyczącą wyboru odpowiedniej firmy i jej produktów.
Folie z nadrukiem pozwalają także na poprawienie wizerunku firmy. Zamówienie własnych materiałów do pakowania, z widocznym logo czy nazwą marki jest odbierane przez klientów pozytywnie. Mowa tu zarówno o przedsiębiorstwach, do których trafiają półprodukty, jak i docelowych użytkownikach. Zainwestowanie w folię z nadrukiem sprawia, że marka jest uznawana za bardziej profesjonalną.
Przeczytaj również: Foliopaki z nadrukiem – prosty i skuteczny nośnik reklamy
Obecnie istnieją techniki, które pozwalają na stworzenie folii stretch z nadrukiem w różnych kolorach, z zachowaniem wyrazistości wszelkich napisów i symboli. Dzięki temu produkty zapakowane w taki materiał prezentują się estetycznie, a treść umieszczona na opakowaniu jest czytelna dla klienta. Obecnie folie z nadrukiem wyglądają więc bardzo dobrze, co także wpływa na opinię o sprzedawanych produktach i całym przedsiębiorstwie. Ma to ogromne znaczenie w obliczu konkurencji, która jest obecnie duża w niemal każdej branży.
Folie z nadrukiem pozwalają również na pakowanie produktów w sposób zgodny z identyfikacją wizualną danego przedsiębiorstwa. Mogą przyjmować dowolne kolory, w zależności od barwy logo firmy. Wszystko za sprawą druku fleksograficznego, pozwalającego na nanoszenie kolorowych i czytelnych motywów. Towar zapakowany w folię z nadrukiem pozwala na łatwiejsze zidentyfikowanie jego pochodzenia.
Folia do pakowania z nadrukiem pozwala również na znacznie łatwiejsze sprawdzenie, skąd pochodzi dany produkt. Ma to znaczenie zarówno w przypadku półproduktów trafiających do kolejnego przedsiębiorstwa, jak i tych, które są dostarczane bezpośrednio do klientów. Paczki zapakowane w folię z nadrukiem prezentują się elegancko, a odbiorca od razu wie, co znajduje się wewnątrz. Może być to sposób na zachowanie porządku w magazynie i wyróżnienie się z tłumu.
Sprawdź również: Reklamówki z nadrukiem – dlaczego warto tworzyć torby foliowe z logo firmy?
W każdej firmie produkującej czy transportującej towary konieczne jest zastosowanie materiałów do pakowania. Na rynku znaleźć można folie klasyczne, bez żadnych nadruków. Te z własnymi napisami lub motywami nie są dużo droższe, ale pozwalają na uzyskanie wielu ciekawych korzyści. To właśnie dlatego warto zainwestować w folie z nadrukiem. Kluczowe jest stworzenie odpowiedniego projektu, najlepiej w kolorystyce logo firmy. Aby ograniczyć koszty związane z przygotowaniem takich produktów, można wybrać nadruki czarne.
Obecnie w wersji z nadrukiem można przygotować niemal każdy rodzaj folii. Mowa tu o materiałach termokurczliwych, stretchu czy gotowych opakowaniach stworzonych z myślą o pakowaniu przesyłek. Popularnością cieszy się zarówno przezroczysta folia z nadrukiem, jak i opakowania w kolorze, ukrywające zawartość paczki.
Folie do pakowania z nadrukiem są produktami bardzo uniwersalnymi. Pozwalają one na zapakowanie różnych przedmiotów, w tym także całych palet. Mniejsze warianty sprawdzą się idealnie do zabezpieczania drobnych przesyłek. To wyroby chętnie wybierane zarówno przez sklepy internetowe, jak i firmy kurierskie czy nawet zakłady przemysłowe. Sprawdzają się one w niemal każdej branży, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników.
Cena folii z własnym nadrukiem zależy od wielu czynników. Znaczenie ma m.in. typ materiału, liczba zastosowanych kolorów czy zamówiony nakład. Zazwyczaj w przypadku dużych przedsiębiorstw, które każdego dnia zużywają setki, a nawet tysiące opakowań, cena stworzenia produktów z nadrukiem jest niewielka. Obecnie na takie rozwiązanie decyduje się wiele przedsiębiorstw. Warto więc dogonić konkurencję i stworzyć własne opakowania, dostosowane do identyfikacji wizualnej danej firmy.
Szukasz estetycznej i funkcjonalnej folii z nadrukiem? Sprawdź ofertę naszej firmy!