Obecnie reklama odgrywa bardzo duże znaczenie dla działalności większości firm. Mowa tu także o branży kurierskiej. To właśnie dlatego często korzysta się ze specjalnych opakowań z nadrukiem. Jakie są ich zalety?
Foliopaki z nadrukiem to nic innego jak specjalne worki przypominające swoim kształtem koperty. Pozwalają one na bezpieczne zapakowanie dowolnego przedmiotu, o odpowiednich wymiarach. To właśnie z tego powodu są tak chętnie wybierane przede wszystkim w branży kurierskiej. Do ich wnętrza można wrzucić pudełko, w środku którego znajduje się wysyłany przedmiot, czy nawet rzecz bez dodatkowej osłony. Foliopak dopasowuje swój kształt do formy produktu, a jednocześnie skutecznie zabezpiecza ją m.in. przed zamoczeniem.
Foliopaki mają specjalne zamknięcie pokryte warstwą kleju. Pozwalają na skuteczne zamknięcie, podobnie jak ma to miejsce w przypadku papierowej koperty. Dzięki temu nie wymagają stosowania dodatkowych taśm. Powszechnie wykorzystuje się je do wysyłania drobnych przedmiotów, a także ubrań. Niewielkie gabaryty takich ładunków sprawiają, że mogą być one umieszczone w małych skrytkach pocztowych, a nawet skrzynkach.
Foliopaki z nadrukiem pozwalają na zabezpieczenie przedmiotu umieszczonego wewnątrz przede wszystkim przed działaniem wilgoci. Są to zwykle produkty nieprzezroczyste, dlatego kurier czy kolejne osoby, przez których ręce przechodzi paczka, nie widzą, co znajduje się w środku.
Przeczytaj również: Foliopak kurierski – skuteczne zabezpieczenie przesyłki
Obecnie wiele firm stawia na foliopaki z nadrukiem, które pozwalają nie tylko na zabezpieczenie przewożonego przedmiotu, lecz także działają jako swego rodzaju reklama. Klient może od razu zobaczyć, skąd pochodzi dana paczka. Jest to ważne szczególnie w sytuacji, gdy zamawia on różne przedmioty za pośrednictwem kilku przewoźników. Wówczas bez rozpakowania może sprawdzić, którą przesyłkę otrzymał.
Na zamówienie własnych foliopaków z nadrukiem decydują się też właściciele sklepów internetowych. Takie działanie ma dość podobny cel – klient wie, skąd otrzymał paczkę. Pozwala to również na łatwiejsze pakowanie setek przesyłek dziennie bez konieczności kupowania foliopaków od firm kurierskich. Takie rozwiązanie wpływa także na odbiór działalności danej firmy przez klienta. Im więcej spersonalizowanych, specjalnie zamówionych wyrobów, takich jak chociażby opakowania, tym lepiej wypada konkretna marka w oczach swoich odbiorców.
Foliopaki kurierskie z nadrukiem to jedne z najchętniej wybieranych produktów tego typu. Korzystają z nich wszyscy więksi przewoźnicy na rynku. Takie opakowania można kupić w ich siedzibach w sytuacji, gdy nie dysponujesz własnym woreczkiem pozwalającym na zabezpieczenie przesyłki. Jest to dobre rozwiązanie, ponieważ gwarantuje ono bezpieczeństwo paczki w trakcie transportu.
Na foliopakach kurierskich zwykle znajduje się logo danej firmy. Czasami przedsiębiorstwa transportowe decydują się również na nadrukowanie podstawowych informacji kontaktowych.
Firmy oferujące stworzenie foliopaków z własnym nadrukiem zapewniają szerokie możliwości dotyczące projektu. Takie opakowanie może być jednolite lub dwukolorowe. Istnieje opcja wybrania dowolnego wymiaru, choć najczęściej korzysta się ze wzorców akceptowanych przez poczty i firmy kurierskie. Sam nadruk także może być wielobarwny. Dopuszcza się możliwość zastosowania nawet 8 różnych kolorów, co ma ogromne znaczenie przede wszystkim dla firm, których logo składa się z kilku odcieni.
Klient może też samodzielnie wybrać sposób zamknięcia. Na rynku istnieją bowiem foliopaki, które po otwarciu w zaznaczonym miejscu można ponownie zamknąć w celu zwrotu do nadawcy. W przypadku wysyłki towarów najlepiej sprawdzają się warianty z zamknięciem typu plomba (klej permanentny), chroniące przedmiot przed wypadnięciem oraz nieuprawnionym otwarciem.
Foliopaki z nadrukiem najczęściej przyjmują formę opakowań z logo firmy, zwykle drukowane są w kilku kolorach. Niektóre marki decydują się też na umieszczenie na folii podziękowań za zakup lub hasła reklamowego. Zwykle są to projekty proste, nawiązujące do identyfikacji wizualnej konkretnego przedsiębiorstwa.
Obecnie istnieją technologie, które pozwalają na nadrukowanie czytelnych motywów na foliopakach. Mowa tu nawet o napisach, zwłaszcza danych kontaktowych i logo, które to najczęściej pojawiają się na powierzchni foliopaków. W tym celu wykorzystuje się technikę druku fleksograficznego. Tworzony nadruk jest kolorowy i czytelny, a jednocześnie nie ściera się w trakcie transportu czy pakowania.
Szukasz wysokiej jakości foliopaków dla swojej firmy? Zapoznaj się z naszą ofertą!