Studio graficzne – pracownia DTP Colormark: przygotowanie projektów do druku

Odpowiednie przygotowanie do druku odpowiada za efekt uzyskany w drukarni. Własne studio graficzne pozwala nam zachować kontrolę nad projektami wykonywanymi w drukarni, a klientom zapewnić doskonały efekt końcowy.

Colormark

Studio graficzne i pracownia DTP – kompleksowe przygotowanie projektów do druku

Własne studio graficzne Colormark pozostaje do dyspozycji naszych klientów, oferując usługi w zakresie:

  • DTP (przygotowania projektów do druku),
  • drobnych zmian graficznych w gotowych projektach graficznych,
  • przygotowywania od podstaw projektów graficznych, w tym projektów opakowań

Studio graficzne Colormark – współpracuj z najlepszymi!

  • Korzystaj z wiedzy naszych fachowców.
    Chętnie doradzamy naszym klientom najlepsze rozwiązania.
  • Zamawiaj projekty dostosowane w 100% do Twoich potrzeb.
    Zadbamy o to, aby wzór nadruku na folii był zgodny z Twoimi oczekiwaniami.
  • Ciesz się kompleksową obsługą.
    Nie musisz mieć wiedzy na temat druku czy projektowania graficznego, aby wyprodukować świetne opakowanie z nadrukiem.
  • Zadbaj o wizerunek swojej firmy. Dzięki atrakcyjnym, wysokiej jakości nadrukom wykonanym w Colormark.
Colormark
Masz pytania lub potrzebujesz wyceny?

Masz pytania lub potrzebujesz wyceny?

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij e-mail

Studio graficzne i pracownia DTP – co jeszcze chciałbyś wiedzieć?

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i dowiedz się więcej o działalności pracowni DTP oraz studia graficznego. Zapraszamy również do kontaktu – chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie.

Colormark

Standardowe zmiany i drobne korekty w projekcie graficznym opakowania są wliczone w cenę przygotowalni płyt drukowych.

Oferujemy jednak również usługi tworzenia nowych projektów i realizacji specjalnych zamówień, które są płatne według indywidualnie ustalanego cennika.

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.

Istnieje kilka zasad, którymi należy się kierować przy dostarczaniu do Colormark plików graficznych.

  • Materiały graficzne najlepiej dostarczać w plikach źródłowych, w których zostały przygotowane (Adobe Illustrator AI, ArtPro AP, InDesign INDD lub Corel Draw CDR). Pliki bitmapowe prosimy przesyłać najlepiej w formacie PSD z warstwami lub, jeżeli takich nie ma, w formacie TIFF.
  • Teksty w plikach źródłowych należy zamienić na krzywe.
  • O ile istnieje taka możliwość, prosimy o umieszczenie poszczególnych elementów grafiki (w tym białego poddruku, rozrysu siatki opakowania) na osobnych warstwach.
  • Zalecana rozdzielczość zdjęć to nie mniej niż 300dpi w skali 1:1. Zdjęcia oraz inne elementy rastrowe grafiki powinny być dołączane jako osobne załączniki w formie PDF lub JPG.
  • W pracach przygotowywanych do druku fleksograficznego należy unikać przejść tonalnych do wartości mniejszych niż 2%.
  • Wielkość minimalnych napisów pozytywowych 6 pkt., w kontrach (wybraniach) 10 pkt.
  • Grubość minimalnych linii pozytywowych 0,15 mm, w kontrach (wybraniach) 0,4 mm.
  • Zaleca się unikać używania zbyt małych (drobnych) elementów. Maksymalnie pogrubione, powiększone drobne elementy (kontry, czcionki) ułatwiają druk (brak „zalań” i przetłoczeń).
  • Kody kreskowe umiejscowione najlepiej wzdłuż linii druku na białym podłożu (poddruku) wykonać w kolorze czarnym, ew. w ciemnych odcieniach koloru zielonego, niebieskiego lub brązowego. Kod kreskowy nie może być wynikiem nałożenia na siebie różnych kolorów – musi być to jeden 100% kolor.
  • Wszystkie dodatkowe kolory powinny być oznaczone konkretnym numerem Pantone.
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu.Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek